Print Care Managed Print Solutions
Pentru a fi un castigator in aceasta lume trebuie sa fii mai rapid, mai inteligent si cu mai multe resurse interne disponibile.
Print Care a aparut ca urmare a dorintei noastre de a satisface cerintele tot mai complexe ale partenerilor, de a furniza servicii profesionale de imprimare/copiere/scanare/fax, oferind totodata si posibilitatea gestionarii complete a acestor servicii, prin intermediul unor solutii de tiparire si management al documentelor care sa asigure controlul asupra imprimantelor si copiatoarelor, reducand costurile si pierderile inutile, protejand mediul.
Astfel, cu peste 10 ani de experienta in domeniul serviciilor de printare, am gestionat un portofoliu de peste 800 de echipamente de imprimare si copiere, cu un volum lunar de peste 3 milioane de pagini lunar: servicii PayPerPrint, servicii de mentenanta si reparatii, implementare Card Authentication Print, etc.
Indiferent de tipul companiei dumneavoastra, de dimensiuni mici sau mijlocii sau corporatie de mari dimensiuni, Print Care va oferi intotdeauna setul exact de functii care sa va sprijine fluxurile de lucru ale companiei, sa stimulati profitabilitatea si eficienta tuturor utilizatorilor.
Beneficiind de serviciile Print Care, puteti sa va concentrati asupra propriilor puncte forte; stim ca trebuie sa faceti tot mai mult, dar timpul dumneavoastra ramane limitat. Prin automatizarea fluxului de documente, relaxarea birocratiei, va eficientizam activitatea astfel incat sa atingeti rapid obiectivele proprii.
Solutiile Print Care sunt flexibile si adaptabile prin integrarea a pana la 8 solutii diferite, care permit implementarea simpla, instruirea, operatiile si intretinerea zilnica, controlul si analiza.
Cheia succesului nostru consta in satisfacerea nevoilor dumneavoastra. Imbunatatind fluxurile de lucru ale companiei, economisind timp, va permitem sa realizati mai mult prin urmatoarele tehnologii si aplicatii:
Managementul flotei:
Inregistrarea si monitorizarea dispozitivelor de imprimare de retea si locale
Gasirea automata a dispozitivelor, instalarea si configurarea de la distanta
Instalarea driverelor de imprimare automate
Licenta cloud flexibila
Managementul printarii:
Imprimare direct cu contabilizare
Securizarea printarii
Imprimare in tandem
Delegarea imprimarii
Definire fluxuri de printare si scripturi
Reguli de imprimare, drepturi si volume predefinite
Analizarea si previzualizarea joburilor de printare
Managementul scanarii:
Procese de scanare simple si definire fluxuri de lucru
Scanati catre e-mail sau dosar, agende de adrese
Scanare catre OCR
Scanare in e-arhiva (suport DMS)
Profile de scanare personalizate si formulare
Mobile Print:
Imprimare simplificata de la smartphone-uri si tablete
Scanati catre e-mail sau dosar, agende de adrese
Aplicatii native Android si iOS
Gestionarea coada de imprimare personalizata
Controlul dispozitivului de imprimare la distanta
Codul de conectare QR
Imprimare prin Web si e-mail
Managementul autentificarii:
Terminal integrat deja pentru 14 furnizori de dispozitive de imprimare
Terminal extern extern pentru toate celelalte modele, ecran tactil de 7" ca optiune
Terminal de reincarcare auto-service
Gama larga de cititoare de carduri de identitate
30 de limbi
Managementul echipamentelor:
Consumabile, servicii si contracte de leasing si facturare
Gestionarea si comanda stocurilor automate de consumabile, gestionarea apelurilor pentru servicii
Centralizate alerte dispozitiv de imprimare si de gestionare a mesajelor
Controlul si controlul dispozitivelor de la distanta
Managementul costurilor:
Contabilizarea tiparirii, copierii si scanarii catre utilizatori, grupuri sau proiecte
Contabilizare credite, vouchere & API
Crearea rapoartelor automate
Acces web complet
Clustering, suport pentru modul VMHA
Managementul Informatiei:
Pentru a avea succes în mediul de afaceri actual, este esential ca orice companie sa aiba procese eficiente și cat mai automatizate, iar informatiile sa fie structurate, organizate și accesibile tuturor (prin aplicarea unor politici clare de drepturi de acces și permisiuni). Companiile trebuie sa poata gestiona informatii aflate mereu în creștere, atat ca volum cat si ca si complexitate.
Managementul complet al informatiilor asigura:
trasabilitatea documentelor si versionarea documentelor organizatiei
captura datelor relevante din documente
indexarea automata dupa atributele de identificare extrase
stocarea centralizata a tuturor documentele electronice semnificative pentru organizatie
backup unitar pentru toate documentele organizatiei
modelarea, controlul si monitorizarea fluxurilor (workflows) de documente in cadrul organizatiei.
arhivarea electronica a documentelor
In multe cazuri, aceste procese pot fi complexe, motiv pentru care organizatiile au nevoie de o arhitectura de sistem puternica, robusta si scalabila. Aceasta va permite sa finalizati activitati, sa luati decizii informate și sa obtineti aprobari mai rapid.
Enterprise Content Management – Produse și soluții concepute pentru digitalizarea și automatizarea proceselor de afaceri
Solutii de Scanare si Captura OCR/HCR/ICM/OMR/BARCODE
Captura din fisiere, de pe un suport extern sau direct de la scaner.
Se folosesc tehnologii avansate de corectie a imaginilor pentru rezultate la cea mai buna calitate
Selectia - identificare automata tipuri de documente
Extragere si Procesare date de pe documente
Test de Validare incorporat pentru acuratete crescuta. Dictionare pot fi legate de campuri, adresele pot fi comparate cu baze de date cu adrese, consistenta datelor si totalurile sunt calculate si verificate
Verificarea manuala este disponibila pentru corectia caracterelor nerecunoscute
Lansare automata documente pe fluxuri de aprobare/arhivare
Arhivare electronica
Sistem de Management al Documentelor:
Verificarea coerenței informațiilor stocate
Managementul versiunilor
Căutare și navigare
Organizarea documentelor in structuri precum fisiere, foldere și rezumate
Notificari
Colaborare la toate nivelurile
Analiza datelor în timp real
Managementul securitatii datelor
RECUNOSTERE DOCUMENTE SI INFORMATII:
OCR (Optical Character Recognition) - Recunoastere texte tiparite
ICR (Inteligent Character Recognition) - Recunoastere texte scrise de mana
OMR (Optical Marks recongnition) – Formulare
BARCODE - Recunoastere coduri de bare 1D si 2D
SERVICII DE IMPRIMARE A DOCUMENTELOR
Serviciile de gestiune profesionala a proceselor de imprimare/copiere/scanare/fax/arhivare electronica sunt destinate companiilor care doresc o calitate ireprosabila a acestor procese fara o investitie in echipamente.
Print Care va ofera in comodat un echipament profesional, serviciul de mentenanta lunara a echipamentului, piesele de schimb, reparatiile si consumabilele necesare.
Am conceput patru pachete standard de servicii in functie de complexitatea cerintelor clientului si de volumul lunar imprimat:
1. Print Care Smart – imprimare/scanare/copiere/arhivare electronica, monocrom, pentru un volum imprimat intre 1.000 - 5.000 de pagini pe luna
2. Print Care Office – imprimare/scanare/copiere/arhivare electronica, monocrom, pentru un volum imprimat intre 5.000 -15.000 de pagini lunar
3. Print Care Proffesional – imprimare/scanare/copiere/arhivare electronica, monocrom, pentru un volum imprimat de 15.000 - 100.000 de pagini lunar
4. Print Care Color – imprimare/scanare/copiere/arhivare electronica, color, pentru un volum de 1000 - 5000 printuri color lunar
In afara celor patru pachete standard, in functie de necesarul clientului, vom adapta oferta noastra astfel incat sa raspunda exact acestor cerinte. In pretul abonamentului de servicii PayPerPrint este inclus un volum lunar de printuri ales de client ca si volum minim. Paginile imprimate care depasesc volumul inclus se tarifeaza la un tarif preferential per pagina conform pachetului ales.
Cum se desfasoara colaborarea?
Dumneavoastra alegeti un serviciu (sau mai multe) in functie de necesarul companiei. Semnam un contract de comodat pentru predarea echipamentului si unul de serviciu de printare (PayPerPrint) lunar. Noi achizitionam si livram la sediul dumneavoastra un echipament profesional in functie de serviciul ales.
Punem in functiune echipamentul, il instalam in retea, configuram computerele din retea pentru a-l putea accesa, alimentam echipamentul cu consumabile, facem training de baza pentru utilizarea echipamentului pentru fiecare proces, testam solutia si o predam spre utilizare.
Instalam pe una din statii un program utilitar care ne comunica online permanent starea echipamentului, nivelul consumabilelor, eventuale erori de functionare.
Periodic, specialistul Print Care va viziteaza pentru mentenanta echipamentului, alimentare cu consumabile si verificarea
functionarii lui, si de fiecare data cand este necesar.
Lunar emitem o factura continand contravaloarea serviciului de mentenanta, respectiv a printurilor neincluse in abonament.
Avantaje:
servicii profesionale fara costuri de achizitie pentru echipamente sofisticate
cost redus per pagina comparativ cu costul per pagina generat de imprimantele tip desktop
economie de spatiu – solutie multifunctionala ergonomica si optimizata din punct de vedere functional
viteza ridicata de imprimare/scanare (25- 50 pagini pe minut)
garantie si service incluse in abonamentul lunar
un singur furnizor de mentenanta pentru toate procesele de document flow
flexibilitate pe parcursul colaborarii – clientul poate opta pentru schimarea modelului de echipament daca acesta nu mai corespunde nevoilor sale.