Politica privind confidentialitatea si securitatea datelor cu caracter personal

Politica privind confidentialitatea si securitatea datelor cu caracter personal

PRINTCARE MANAGED PRINT SOLUTIONS este dedicată în totalitate protejării confidențialității tuturor datelor cu caracter personal pe care le colectăm,​​ prelucrăm și stocăm.

 

Această Politică privind confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal vă ajută să înțelegeți:

1.​​ Ce sunt datele cu caracter personal

2.​​ Ce date colectăm și modalitatea de colectare

3.​​ Cum și de ce prelucrăm aceste date

4.​​ Către cine și de ce transmitem datele cu caracter personal

5.​​ Cum protejăm aceste date

6.​​ Care sunt drepturile pe care le aveți

7.​​ Cum ne puteți contacta

1.     ​​ Ce sunt datele cu caracter personal

 

Conform Regulamentului (UE) 2016/679 (Regulamentul general privind protecția datelor – GDPR):

Datele cu caracter personal​​ sunt orice informații care se referă la o persoană fizică identificată sau identificabilă. Informațiile diferite care, adunate, pot duce la identificarea unei anumite persoane constituie și​​ ele date cu caracter personal.

Exemple de date cu caracter personal:​​ un nume și prenume; o adresă de domiciliu; o adresă de e-mail, cum ar fi prenume.nume@societate.com; un număr de act de identitate; date privind locația; o adresă de protocol de internet (IP); un identificator de modul cookie etc.

2.     ​​ Ce date colectăm și modalitatea de colectare

a.   ​​ Informații pe care ni le furnizați

Datele pe care le transmiteți prin intermediul​​ formularelor în format fizic sau digital, prin intermediul mesajelor e-mail transmise către noi sau în urma apelurilor telefonice.

b.    ​​ Date culese în mod automat

In momentul în care accesați site-ul nostru, serverul de web salvează în mod automat loguri​​ (jurnale) de accesare ce conțin adresa IP a vizitatorului, resursa (documentul) web accesata precum și informații despre Sistemul de Operare/Browserul utilizat. Stocăm aceste date pentru a preveni frauda și pentru a asigura securitatea website-ului și a informațiilor.

De asemenea, pe site-ul nostru​​ folosim module cookie​​ pentru a îmbunătăți experiența de navigare a tuturor vizitatorilor precum și pentru a măsura eficiența acestui website.​​ Prin intermediul modulelor cookie nu colectăm și nu procesăm nicio informație pe baza căreia utilizatorul ar putea fi identificat.​​ Pentru mai multe detalii, accesați „Politica de utilizare a modulelor Cookie”.

În funcție de serviciile noastre pe care le utilizezi, colectăm tipuri diferite de informații de la tine sau​​ despre tine.

 

Colectăm conținutul și alte informații pe care le oferi când utilizezi serviciile noastre, inclusiv atunci când îți creezi un cont pe site-urile noastre.

Colectăm informații despre modul în care utilizezi serviciile noastre, cum ar fi tipurile de conținut pe care le vizualizezi sau cu care interacționezi, sau frecvența și durata activităților tale.

Colectăm informațiile de contact pe care ni le oferi.

În cazul în care utilizezi serviciile noastre pentru achiziții, colectăm informațiile despre​​ achiziția respectivă. Printre aceste informații se numără informațiile tale de plată, cum ar fi numărul cardului de credit sau de debit și alte informații despre card, precum și alte informații despre cont și informații de autentificare, facturare, livrare și contact.

Colectăm informații de pe sau despre computerele, telefoanele sau celelalte dispozitive de pe care accesezi serviciile noastre, în funcție de permisiunile pe care le-ai acordat. Iată câteva exemple de informații despre dispozitiv pe care le colectăm: 

  • atribute, cum ar fi sistemul de operare, versiunea de hardware, setările dispozitivului, numele și tipurile de fișiere și de software și identificatorii de dispozitiv;

  • locațiile dispozitivului, inclusiv locațiile geografice specifice, cum ar fi prin intermediul semnalelor GPS, Bluetooth sau Wi-Fi;

  • informații despre conexiune, cum ar fi numele operatorului tău de telefonie mobilă sau numele furnizorului de servicii de Internet (ISP), tipul browserului, limba și fusul orar, numărul de telefon mobil​​ și adresa IP.

3.     ​​ Cum și de ce prelucrăm aceste date

Prelucrarea datelor cu caracter personal:​​ Orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.

Stocarea:​​ Păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese.

PRINTCARE MANAGED PRINT SOLUTIONS va prelucra date cu caracter personal în următoarele scopuri:

  • Oferirea bunurilor si serviciilor solicitate de dumneavoastră

  • Pentru a vă confirma bunurile si serviciile pe care le-ați comandat și a va furniza informații suplimentare cu privire la acestea

  • Pentru operațiuni de ofertare, contractare, facturare

  • Pentru conformare cu legile in vigoare

  • Pentru activități specifice departamentului Resurse Umane, în​​ situația în care sunteți interesați să faceți parte din echipa noastră

  • Pentru a vă informa cu privire la ofertele promoționale, noutățile despre produsele si serviciile aflate în portofoliul companiei noastre sau pentru a vă invita la actiunile/campaniile/activitătile organizate de noi.

Prelucrăm datele tale personale în mai multe scopuri:

  • Pentru a furniza, a îmbunătăti și a dezvolta serviciile destinate tie

  • Pentru a realiza sondaje și cercetări pentru a evalua și dezvolta produse și servicii destinate tie

  • Pentru a comunica cu tine

  • Pentru a-ti trimite mesaje de marketing dacă nu te opui acestui lucru

  • Pentru a evalua performanța serviciilor și produselor noastre

  • Pentru a răspunde unor cerințe legale aplicabile (în cazul angajaților, colaboratorilor)

4.     ​​ Către cine și de ce transmitem datele cu caracter personal

Confidențialitatea datelor personale reprezintă unul dintre cele mai importante aspecte pentru noi. Nu transmitem aceste date către terțe parți decât dacă este necesar si numai datele necesare pentru conformitate cu cerințele legale sau contractuale.

Lista datelor transmise si entitătile aferente:

 

Denumire ENTITATE

Persoanele vizate

Lista datelor personale transmise

Scopul transmiterii

ITM
(Aplicatia REVISAL)​​ 

Angajati și/sau​​ colaboratori

Numele și prenumele, CNP, serie/numar CI, adresă de domiciliu

Conformare cu cerințele legale: HG 500/2011

ANAF

(Declaratia 112)

 

Angajati și/sau colaboratori

Numele și prenumele, CNP, serie/numar CI, adresă de domiciliu, venit brut​​ realizat, contributii sociale

Conformare cu cerințele legale: Cod Fiscal

5.     ​​ Cum protejăm aceste date​​ 

Datele personale sunt prelucrate în condiții de siguranță. PRINTCARE MANAGED PRINT SOLUTIONS​​ a luat măsuri tehnice și organizaționale adecvate privind securitatea datelor, împotriva prelucrării sau a alterării neautorizate, împotriva pierderii sau a distrugerii, precum și împotriva dezvăluirii si a accesului neautorizat la datele personale transmise, stocate sau prelucrate. PRINTCARE MANAGED PRINT SOLUTIONS​​ asigură integritatea, disponibilitatea, confidențialitatea și autenticitatea în ceea ce privește datele cu caracter personal,

PRINTCARE MANAGED PRINT SOLUTIONS utilizează metode si tehnologii de securitate avansate, împreună cu politici aplicate salariaților și procedurilor de lucru pentru a proteja prelucrarea datelor cu caracter personal, conform prevederilor legale în vigoare.

PRINTCARE MANAGED PRINT SOLUTIONS are încheiat un contract prin care furnizorul de servicii de Internet și găzduire asigură​​ că a luat toate măsurile de securitate, cum ar fi: limitarea atât a accesului fizic cât și a accesului de la distanță, fiind instalat într-un centru de date și supus periodic unui audit de securitate.

PRINTCARE MANAGED PRINT SOLUTIONS​​ depune toate eforturile rezonabile, justificate din punct de vedere comercial pentru a proteja datele cu caracter personal pe care le deținem, analizăm noile tehnologii în domeniu si, atunci și dacă este cazul, le aplicăm în vederea upgrade-ului sistemelor noastre de securitate.

De asemenea, am implementat măsurile tehnice și organizaționale adecvate pentru a asigura că sunt prelucrate doar datele personale necesare scopurilor specificate. Principiul privind protecția implicită a datelor va fi urmat și în cursul dezvoltării de noi produse sau servicii.

Totuși, în ciuda eforturilor depuse pentru stocarea informațiilor colectate într-un mediu de operare sigur, care nu este disponibil publicului, nu putem garanta securitatea absolută a acestor informații în timpul​​ transmiterii sau stocării în sistemele noastre. În caz de încălcare a securității care vă pune în pericol confidențialitatea sau informațiile personale ne angajăm să vă informăm de aceste lucruri, fie prin intermediul website-ului, fie prin alte metode de​​ care dispunem (mesaje email, apeluri telefonice etc).

6.     ​​ Care sunt drepturile pe care le aveți

Acces, Rectificare, Ștergere și Obiecție

Ne puteți contacta și vă vom informa cu privire la informațiile personale pe care le-am colectat și prelucrat în legătură cu dumneavoastră și despre scopurile în care sunt utilizate aceste date. Aveți dreptul să corectați orice informații personale incorecte, incomplete, învechite sau inutile stocate în legătură cu dumneavoastră, contactându-ne.

Puteți contesta anumite​​ utilizări ale informațiilor personale, inclusiv marketingul direct, dacă aceste date sunt prelucrate în alte scopuri decât scopurile necesare pentru îndeplinirea serviciilor noastre sau pentru respectarea unei obligații legale. De asemenea, puteți contesta orice prelucrare ulterioară a informațiilor personale după acordul prealabil dat. Dacă vă opuneți procesării ulterioare a informațiilor personale, acest lucru poate duce la mai puține posibilități de a utiliza serviciile noastre. 

Ștergere și dreptul de​​ a restricționa prelucrarea

De asemenea, ne puteți solicita să ștergem informațiile personale ale dumneavoastră din sistemele noastre. Vom respecta această solicitare dacă nu avem un motiv legitim pentru a nu șterge datele. După ștergerea datelor, s-ar putea să nu putem șterge imediat toate copiile reziduale din toate sistemele noastre. Aceste copii vor fi eliminate cât mai repede posibil.

Ne puteți solicita să restricționăm prelucrarea anumitor informații personale, însă acest lucru poate conduce la mai puține posibilități de a beneficia de serviciile oferite.

Dreptul la portabilitate

Aveți dreptul să primiți informațiile personale furnizate de dvs. într-un format structurat și utilizat în mod obișnuit. 

Cum vă puteți exercita aceste drepturi

Aceste drepturi​​ pot fi exercitate prin trimiterea unei cereri fizice sau prin intermediul unui e-mail la adresele de mai jos. Cererea trebuie să conțină minim următoarele informații: numele, numărul de telefon și conținutul cererii.

Putem solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru a vă confirma identitatea. Putem respinge cererile care sunt repetitive nejustificat, excesive sau vădit nefondate.

În cazul în care considerați că activitățile noastre de prelucrare a informațiilor personale nu respectă legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor, se poate depune o plângere la:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

  • B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

  • www.dataprotection.ro​​ 

7.     ​​ Cum ne puteți contacta

Dacă aveți întrebări cu privire la protecția datelor, sunteți binevenit să ne contactați în orice moment:

 

PRINTCARE MANAGED PRINT SOLUTIONS​​ SRL

​​